Копірайтер – творець текстового матеріалу, якщо загалом. Він просто зобов'язаний бути грамотним, вміти чітко і бажано лаконічно викладати свої думки, мати привабливий стиль. А ще йому не зашкодить мати в арсеналі навичок таке вміння, як донесення інформації зрозумілою кожній аудиторії мовою.
Копірайтеру необхідно вивчити специфіку підприємства, сферу діяльності, УТП товарів чи послуг, проаналізувати цільову аудиторію, вивчити основи інтернет-маркетингу. Від копірайтера чекають, щоб тексти були зрозумілі, стиль – впізнаваний, а тексти сайту чи будь-яких матеріалів надихали людей на покупку та будь-яку цільову дію.
Початківці копірайтери пишуть по 20, 30, 50 рублів за 1000 знаків. Більш досвідчені автори беруть 100-150 рублів, деякі і більше – 300 чи 500 рублів за 1000 знаків. Скільки заробляють копірайтери на біржах залежить від їхньої продуктивності. Але більшість авторів – до 60 000 рублів на місяць.