Додана вартість — це різниця між ринковою вартістю продукції та закупленої для неї сировини. Тому він дорівнює обороту мінус сума покупки (не дорівнює обороту мінус витрати, це прибуток).

Додаткова вартість різниця між вартістю сировини для виготовлення продукту та вартістю продажу продукту. Вартість покупки вираховується з обороту, ця сума не є тотожною прибутку.

Недодана вартість стосується дії всередині компанії або ланцюга постачання, які безпосередньо не сприяють задоволенню потреб кінцевих споживачів . Корисно думати про це як про діяльність, за яку споживачі не захочуть платити.

Мати діяльність немає додаткової вартості якщо клієнт не бажає платити за це, якщо діяльність не перетворює продукт або послугу відповідно до специфікації клієнта, або якщо діяльність виконується неправильно з першого разу.

Коротше кажучи, додана вартість є хто ти, що ти робиш і як ти це показуєш. Люди часто є відмінною рисою, і компанії хочуть утримувати людей із доданою вартістю; читати людей із «правильною» ДНК.

Розуміння доданої вартості Додана вартість – це різниця між ціною товару чи послуги та витратами на його виробництво . Ціна визначається тим, що клієнти готові платити на основі їх сприйнятої цінності. Вартість додається або створюється різними способами.