Час, проведений на вулиці може призвести до покращення фізичного та психічного здоров’я, покращення сну, а також когнітивних, соціальних та емоційних здобутків для маленьких дітей.
Переваги ігор на свіжому повітрі та навчання на природі стимулює почуття та виховує почуття подиву та благоговіння перед процесами життя. Зовнішнє середовище може пропонувати різні поверхні, різні рівні, багато природних об’єктів для дослідження, дерев, на які можна лазити, кущів і кущів, у яких можна сховатися та будувати лігва.
Відпочинок на природі може дає можливість досліджувати, відкривати та цінувати природний світ, а також бути активним, розвивати навички дрібної та великої моторики, перевіряти фізичні межі та бути безладним. Час, проведений на свіжому повітрі, має бути важливою частиною щоденної програми для всіх дітей, у тому числі немовлят.
Гра на вулиці дозволяє дітям розвивати більш просунуті рухові навички, ніж діти, які проводять більшу частину часу в приміщенні, включаючи спритність, рівновагу та координацію. Діти, які проводять час, граючи на свіжому повітрі, швидше за все, рухатимуться таким чином, що загрожує їхнім м’язам, кісткам і фізичній витривалості.
Діти, які навчаються на свіжому повітрі, наприклад у класі просто неба, вищі результати стандартизованих тестів, які діти навчали в традиційному класі. чому Ці студенти розвивають навички вирішення проблем і критичного мислення, які часто забувають у традиційних класах.
Середовище повинно бути привітним і цікавим. Незнайоме оточення та люди можуть спровокувати стресову реакцію, яка може завдати шкоди здібностям дитини до навчання. Маючи домашні риси в середовищі класу допомагає дітям почуватися комфортніше та може сприяти їхній здатності вчитися.