Залізниці мають об’їжджати такі природні об’єкти, як річки та пагорби, і створені людиною речі, як-от будівлі – і навіть цілі міста! Ви не можете пересунути місто, річку чи великий пагорб, чи не так? Ось для чого потрібні тунелі!

Вхід голови поїзда в тунель викликає хвилю тиску з крутим градієнтом, за яким слідує подальше, але менш різке підвищення тиску через тертя об потяг і стінку тунелю, відповідно, викликані входом кузова поїзда (рис. 1).

Безпека: Уповільнення дозволяє потягу мати кращий контроль і стабільність під час входу та виходу з тунелю. Це зменшує ризик сходження з рейок або аварій, які можуть статися через раптову зміну стану колії, наприклад, нерівні поверхні або різкі повороти.

Установка підтримки. Щоб запобігти обвалу тунелю, встановлені сталеві каркаси, які називаються сталевими опорами.

Будівництво залізничного тунелю скорочує довжину маршруту, дозволяючи залізничним лініям проходити через природні перешкоди, такі як гори, і забезпечувати засіб для перетину жвавих районів міста, не пошкоджуючи чи не заважаючи сусідам.

Залізниці мають об’їжджати такі природні об’єкти, як річки та пагорби, і створені людиною речі, як-от будівлі – і навіть цілі міста! Ви не можете пересунути місто, річку чи великий пагорб, чи не так? Ось для чого потрібні тунелі!