Динамічний – У цьому режимі пріоритетом є точне керування та оперативність. У моделях з адаптивною пневматичною підвіскою амортизація підвіски посилена, а дорожній просвіт зменшено. Чутливість дросельної заслінки збільшується, коли перемикання відбувається на вищих обертах, а відчуття керма стає жорсткішим, щоб забезпечити більш точне введення.

Динамічний режим Цей режим для бадьоре водіння, коли ви хочете, щоб ваш автомобіль швидко й точно реагував на ваші дії на кермі та педалі газу. Він також підходить для водіння в інтенсивному русі або на звивистих дорогах, де вам потрібні швидкі реакції від системи контролю стабільності вашого автомобіля.

Динамічні поворотники, які світяться послідовно, щоб вказати напрямок повороту автомобіля, дозволяє водієві з більшою впевненістю вказувати іншим водіям бажаний напрямок повороту.

Динамічний режим:Динамічний режим призначений для тих моментів, коли ви хочете отримати більш активне водіння. Це покращує відгук на газ, збільшує потужність двигуна та посилює підвіску. Рульове керування стає чутливішим, а перемикання передач відбувається швидше, що забезпечує більш спортивну та привабливу їзду.

однак з того, що я відчуваю, Динаміка змінює реакцію на дросель і кермо, а також точки перемикання передач, але, що найважливіше, всі циферблати світяться червоним 🤣 Спорт — це лише коробка передач і точки перемикання передач, і якщо я користуюся пелюстками, я просто отримую велике число посередині приладової панелі, яке повідомляє мені, на якій передачі я перебуваю!

DYNAMIC Вибір режимів Sport – Це покращує чуйність вашого автомобіля, роблячи кермо та дросель більш прямими. Перед перемиканням передач можна збільшити обороти до вищих обертів, що дає змогу краще використовувати крутний момент на високих обертах у бензинових моделях з атмосферним наддувом.