Пошкоджений або неправильно підключений кабель HDMI може перешкоджати належному надходженню відеосигналу на Xbox. Перевірте кабелі HDMI, щоб переконатися, що вони надійно підключені до ваших пристроїв і не пошкоджені. Спробуйте використати інший високошвидкісний кабель HDMI.
по-перше, переконайтеся, що кабель, який з’єднує телевізор із пристроєм, у хорошому стані. Також перевірте, чи кабель надійно під’єднано до телевізора та пристрою. Подивіться на будь-які фізичні пошкодження або погнуті роз’єми. Якщо кабель виглядає пошкодженим, спробуйте замінити його новим кабелем HDMI.
Перевірте роз’єм кабелю та роз’єм маршрутизатора, шлюзу чи модему, щоб переконатися, що вони чисті та вільні від сміття. Знову підключіть мережевий кабель до маршрутизатора, шлюзу або модему (для маршрутизатора або шлюзу спробуйте підключити мережевий кабель до іншого порту). Переконайтеся, що кабель став на місце із клацанням.
Перевірте порт HDMI Xbox Series X або S Ознаки можливого зносу включають: Зламані або зігнуті шпильки. Це може статися, якщо ви часто підключаєте та вимикаєте його з розетки або якщо хтось намагається вставити його на місце.
Спробуйте змінити вхід каналу HDMI на дисплеї – може виникнути проблема з «рукостисканням» EDID або HDCP. Сам кабель HDMI несправний? Спробуйте альтернативний кабель HDMI. Спробуйте змінити роздільну здатність – пристрій відображення може не підтримувати роздільну здатність, яку намагається надати Джерело.