Роль секретаря ресепшн полягає в тому, щоб підтримувати керівників і спеціалістів організації, виконуючи різноманітні адміністративні завдання. Він також відповідає за прийом клієнтів або відвідувачів і направлення їх до відповідних служб або компетентних спеціалістів.

Завдання та обов'язки Зустріч відвідувачів: надавати інформацію потенційним клієнтам, направляти клієнтів із записом на потрібні ресурси тощо. Виконуйте певні адміністративні завдання, такі як фотокопіювання, зберігання файлів, оновлення файлів і надсилання факсів.

Він піклується про бронювання, зустрічає клієнтів, продає їм готельні послуги, збирає їхні скарги, забезпечує вирішення всіх їхніх проблем, гарантує, що їм нічого не бракує, виставляє їм рахунки та збирає їхні рахунки.

Основні види діяльності та завдання посади: • Забезпечити фізичний та телефонний прийом громадян та всіх видів населення : – Привітайте публіку на місці або по телефону з добротою. – Інформувати населення на місці або по телефону. – Отримувати, фільтрувати та направляти дзвінки.

отримувати, писати та передавати пошту та електронні листи. забезпечити класифікацію та архівацію файлів, які є доручено. постійно оновлюйте порядок денний вашого відділу та вашу ієрархію. готувати поїздки свого начальства.

Секретар надає адміністративну та канцелярську підтримку керівнику, відділу чи організації, тоді як портьє зустрічає та допомагає відвідувачам, клієнтам і клієнтам біля входу чи холу офісу, будівлі чи організації.