З погляду формальних визначень, МЦК – швидше електричка, ніж метрофактично це новий повноцінний елемент транспортної системи. Наскільки він актуальний – питання кожного конкретного пасажира. У будь-якому випадку, нові зв'язки, що скорочують час у дорозі, – це завжди добре, особливо для такого мегаполісу як Москва.
Для того щоб вантажні перевезення вдень не заважали пасажирським, побудували третій шлях довжиною в 2/3 всього кільця. Відкриття МЦК відбулося у День міста, 10 вересня 2016 року.
Окупність інвестицій у проект у РЖД не підраховували, запевняє близька до держкомпанії людина. Контракт вийшов невигідним, знає один із консультантів РЖД. Інвестиції можуть ніколи не окупитися, Додає він. Сума, яку за контрактом із урядом Москви отримує РЖД за обслуговування МЦК, – 3,8 млрд руб.