При включеному бензонасосі та непрацюючому двигуні тиск повинен становити 2,8 – 3,2 атмосфери. Якщо двигун працює на неодруженому ходу, тиск повинен знизитися до 2,2 – 2,5 атмосфери. При перегазовування стрілка манометра повинна відхилятися в зону 2,8 – 3,2 атмосфери.
Норма тиску контуру подачі палива залежить від конструкції системи. У автомобілях, де РДТ та трубка скидання – «обратка» – розташована в моторному відсіку, манометр повинен показати 2,7 Бар. Верхня та нижня допустима межа – 2,7–3,0 Бар.
Наведемо приблизні значення тиску в паливній рампі: Старт двигуна: не менше 3 атмосфер; На неодруженому ходу: близько 2,5 атмосфер; Зі знятою з регулятора тиску палива трубкою: близько 3,3 атмосфер; При перетиснутій зливальній трубці: близько 7 атмосфер.
Як перевірити стан паливної системи без манометра ? Відкрутити паливопровід, що подає, і подати харчування на бензонасос. Якщо все справно, тоді за хвилину має набігти близько 1,5 літра. До речі, якщо тиск у паливній рампі всього 1атм та нерівний звук роботи насоса.