Чи можна витрати на ліфт покласти на орендаря? Відповідно до розділу 2 БетрКВ витрати на експлуатацію ліфта, ліфта або вантажного ліфта здається орендарям. Сюди входять, серед іншого, витрати на електроенергію, моніторинг, технічне обслуговування, збори TÜV та очищення системи.

Які витрати на ліфт несе орендар? Якщо це експлуатаційні витрати на ліфт, орендодавець може перекласти їх на орендаря. Окрім електроенергії та витрат на технічне обслуговування, сюди також входять витрати на прибирання та плата за аварійну службу за викликом.

Ви можете перекласти всі витрати, пов'язані з доглядом та обслуговуванням ліфта, на орендарів. Витрати на ремонт ліфта ви повинні нести самостійно. Орендарі першого поверху також можуть брати участь у розподілених витратах на ліфт; Є лише виняток для орендарів, які проживають в іншій частині будинку.

Хто оплачує ремонт та обслуговування ліфтів? Якщо в окремому випадку ліфт потребує ремонту, то його орендодавець повинен оплатити. Він не може розподілити такі витрати на орендарів як експлуатаційні.

Витрати на технічне обслуговування та ремонт, адміністративні витрати, витрати на страхування, витрати на вакансію та інші додаткові витрати, детально не зазначені в договорі оренди вам заборонено рухатися. У вас є можливість відняти додаткові витрати, які не підлягають розподілу, із ваших податків як бізнес-витрати.

Перше встановлення або добудова ліфта зазвичай є модернізацією. Що таке заходи модернізації, визначено в розділі 555b BGB.