Люди говорять про Фасонні пружини, стрічкові пружини, плоскі пружини, листові пружини, пружинні затискачі або пружинні затискачі, спіральні пружини, дискові пружини, хвильові пружини, конічні пружини, бочкоподібні пружини або кільцеві пружини. Існують також типи пружин, які отримали свою назву через відповідні функції.

У звичайних автомобілях переважно встановлюються наступні типи пружин:

  • Ресори підвіски циліндричні.
  • Ресори підвіски з нещільного дроту.
  • Мініблокові пружини.
  • Бічні пружини у формі банана.

В основному розрізняють два типи пружин: нижнє пір'я, яке також називають пухом або пухом, і контурне пір'я. Пух має лише коротке перо та зазвичай розплутані гілки пір’я, що не створює справжнього прапора, а скоріше сплутаний, м’який пучок пір’я.

Для транспортних засобів використовуються два типи листових ресор: Багатолистові ресори та параболічні ресори. Конструкція багатолистової ресори заснована на використанні плоскої трапецієподібної геометрії, де розрізані листи розташовані одна на одній.

У всіх пташенят спочатку відростає пухове пір'я. Контурні пір'я утворюють найпомітнішу частину оперення. Контурні пружини далі поділяються відповідно до їх функції та розташування на: Покривні, махові та хвостові пера.