Чотири найважливіші аспекти спілкування
- Чітко передайте повідомлення іншим усно чи письмово.
- Уважно і з повагою слухайте інших.
- Розуміння та використання невербальних сигналів або мови тіла (таких як поза чи вираз обличчя)
- Перевірте, чи правильно співрозмовник зрозумів ваше повідомлення.
спілкування складається завжди поза 5 елементів:
- Відправник: особа, яка надсилає повідомлення.
- Повідомлення: інформація у формі думок, почуттів, поведінки.
- Канал або засіб: розмова, історія, книга, відео, Facebook тощо.
- Одержувач: людина, яка чує, бачить, відчуває повідомлення.
- Наслідки: прозріння, розуміння тощо.
За словами психолога Шульца фон Туна, з повідомленням пов’язано не менше чотирьох психологічно важливих аспектів: діловий, експресивний, стосунковий та привабливий аспекти.
який саме 5 точки важливі для хорошого спілкування?
- Слухайте активно: приділіть повну увагу іншій людині.
- Будьте чіткими: використовуйте чітку мову, щоб передати своє повідомлення.
- Використовуйте невербальні сигнали: звертайте увагу на мову тіла та міміку.
- Ставте запитання: переконайтеся, що ви розумієте іншу особу добре ви зрозуміли.
Існує чотири основних стилі спілкування: пасивне спілкування, агресивне спілкування, пасивно-агресивне спілкування та асертивне спілкування. Кожен стиль спілкування може бути виражений вербально, невербально або в письмовій формі.