Чотири найважливіші аспекти спілкування

  • Чітко передайте повідомлення іншим усно чи письмово.
  • Уважно і з повагою слухайте інших.
  • Розуміння та використання невербальних сигналів або мови тіла (таких як поза чи вираз обличчя)
  • Перевірте, чи правильно співрозмовник зрозумів ваше повідомлення.

спілкування складається завжди поза 5 елементів:

  • Відправник: особа, яка надсилає повідомлення.
  • Повідомлення: інформація у формі думок, почуттів, поведінки.
  • Канал або засіб: розмова, історія, книга, відео, Facebook тощо.
  • Одержувач: людина, яка чує, бачить, відчуває повідомлення.
  • Наслідки: прозріння, розуміння тощо.

За словами психолога Шульца фон Туна, з повідомленням пов’язано не менше чотирьох психологічно важливих аспектів: діловий, експресивний, стосунковий та привабливий аспекти.

який саме 5 точки важливі для хорошого спілкування?

  • Слухайте активно: приділіть повну увагу іншій людині.
  • Будьте чіткими: використовуйте чітку мову, щоб передати своє повідомлення.
  • Використовуйте невербальні сигнали: звертайте увагу на мову тіла та міміку.
  • Ставте запитання: переконайтеся, що ви розумієте іншу особу добре ви зрозуміли.

Існує чотири основних стилі спілкування: пасивне спілкування, агресивне спілкування, пасивно-агресивне спілкування та асертивне спілкування. Кожен стиль спілкування може бути виражений вербально, невербально або в письмовій формі.