Ви повинні надати таку інформацію на кожному веб-сайті: (Комерційна) назва або назва Вашого підприємства. Правова форма. Географічна адреса, тобто місце, де відвідувачі вашого сайту можуть знайти вас «у реальному житті» (в принципі це адреса, за якою ви зареєстровані в КБО)
Огляд обов’язкової інформації на a веб-сайт. Тому що там це речі, які ви зобов'язані робити веб-сайт повинен звітувати.
- назва компанії.
- адреса підприємства (це може бути не поштова скринька)
- Номер торгово-промислової палати.
- контактні дані (це повинен бути хоча б електронною адресою)
- Номер ПДВ (за наявності)
- адреса електронної пошти.
Зверніть увагу на наступні характеристики добре і зручний для користувача веб-сайт на увазі:
- Інтуїтивно зрозуміла та зрозуміла навігація. …
- Чітка структура. …
- Менше кліків, швидші результати. …
- Очистити мітки та заголовки. …
- Функція пошуку. …
- Зворотній зв'язок і допомога. …
- Інформативний контент. …
- Привабливий контент.
Що потрібно зробити на вас домашня сторінка?
- логотип. Вгорі ліворуч від вас домашня сторінка (і на кожній іншій сторінці) вашого веб-сайту з’явиться ваш логотип. …
- Навігація. Ер можливі різні типи меню веб-сайту. …
- Назва. …
- Слоган. …
- Фото. …
- Сформулюйте проблему вашого потенційного клієнта. …
- Розкажіть, як ви можете допомогти. …
- Коротко розкажіть, хто ви.
Наприклад, розглянемо відвідані сторінки та джерело, використане для створення вашого веб-сайт в відвідування. Але також промисловість інформації, контактна інформація, профілі в соціальних мережах, кількість співробітників і дані про товарообіг у вашому розпорядженні.
На кожному веб-сайт тобі потрібен наступний факти обов'язкова згадка:
- (Комерційна) назва або назва Вашого підприємства.
- Правова форма.
- Географічна адреса, тобто місце, звідки приходить відвідувач веб-сайт можуть знайти вас «в реальному житті» (в принципі це адреса, за якою ви зареєстровані в КБО)