Ви повинні надати таку інформацію на кожному веб-сайті: (Комерційна) назва або назва Вашого підприємства. Правова форма. Географічна адреса, тобто місце, де відвідувачі вашого сайту можуть знайти вас «у реальному житті» (в принципі це адреса, за якою ви зареєстровані в КБО)

Огляд обов’язкової інформації на a веб-сайт. Тому що там це речі, які ви зобов'язані робити веб-сайт повинен звітувати.

  • назва компанії.
  • адреса підприємства (це може бути не поштова скринька)
  • Номер торгово-промислової палати.
  • контактні дані (це повинен бути хоча б електронною адресою)
  • Номер ПДВ (за наявності)
  • адреса електронної пошти.

Зверніть увагу на наступні характеристики добре і зручний для користувача веб-сайт на увазі:

  • Інтуїтивно зрозуміла та зрозуміла навігація. …
  • Чітка структура. …
  • Менше кліків, швидші результати. …
  • Очистити мітки та заголовки. …
  • Функція пошуку. …
  • Зворотній зв'язок і допомога. …
  • Інформативний контент. …
  • Привабливий контент.

Що потрібно зробити на вас домашня сторінка?

  • логотип. Вгорі ліворуч від вас домашня сторінка (і на кожній іншій сторінці) вашого веб-сайту з’явиться ваш логотип. …
  • Навігація. Ер можливі різні типи меню веб-сайту. …
  • Назва. …
  • Слоган. …
  • Фото. …
  • Сформулюйте проблему вашого потенційного клієнта. …
  • Розкажіть, як ви можете допомогти. …
  • Коротко розкажіть, хто ви.

Наприклад, розглянемо відвідані сторінки та джерело, використане для створення вашого веб-сайт в відвідування. Але також промисловість інформації, контактна інформація, профілі в соціальних мережах, кількість співробітників і дані про товарообіг у вашому розпорядженні.

На кожному веб-сайт тобі потрібен наступний факти обов'язкова згадка:

  • (Комерційна) назва або назва Вашого підприємства.
  • Правова форма.
  • Географічна адреса, тобто місце, звідки приходить відвідувач веб-сайт можуть знайти вас «в реальному житті» (в принципі це адреса, за якою ви зареєстровані в КБО)