(КонсультантПлюс, 2022) Строк зберігання повідомлень про початок відпустки зазвичай три роки. Але якщо повідомлення включено до складу особистої справи працівника та воно оформлене після 01.01.2003, то зберігайте його 50 років, якщо до 01.01.2003 – 75 років.

Просте повідомлення Відправляється у паперовому вигляді разом із листом чи посилкою. Після вручення відправлення повертається до поштової скриньки відправника як просте відправлення.

Повідомлення має містити найменування товариства, найменування (ім'я) особи, яка має намір звернутися з позовом, вимога такої особи, короткий опис обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, найменування суду, до якого така особа має намір звернутися з позовом.

До складу обов'язкових реквізитів повідомлення входять:

  1. найменування організації – автора документа;
  2. найменування виду документа;
  3. місце складання (видання) документа;
  4. дата документа;
  5. реєстраційний номер документа;
  6. адресат;
  7. заголовок до тексту;
  8. текст документа;