Загалом, агент може скасувати поїздку, лише якщо він попередить вас принаймні за 7 днів.22 березня 2024 р
Які є причини дляскасування з подорож ?
- COVID інфекція.
- Хвороба, нещасний випадок або госпіталізація застрахованої особи або близької людини.
- Передчасні пологи або ускладнення під час вагітності.
- Смерть застрахованого або близької людини.
- Втрата або викрадення паспорта.
- Відмова роботодавця у відпустці.
Більшість авіакомпаній дозволяють скасувати бронювання безкоштовно та без пояснення причини, якщо запит зроблено менше ніж через 24 години після покупки.. Ця політика стосується всіх типів квитків, у тому числі тих, які зазвичай не пропонують гнучкості.
Відшкодування повинно бути здійснено протягом 30 чистих днів. Розрахований таким чином період не враховує ні день прийняття рішення, що є підставою для періоду, ні день кінцевого терміну. Якщо термін закінчується в суботу чи неділю, він переноситься на понеділок. Якщо термін закінчується у святковий день, він переноситься на один день.
У разі скасування, перевізник може дозволити споживачеві відшкодувати витрати, змінити маршрут безкоштовно або отримати компенсацію до 50% вартості квитка.
Якщо ви скасуєте своє бронювання, організація, в якій ви його зробили, може покласти на вас відповідальність за повну або часткову вартість послуг., що називається комісіями за скасування. Ці збори відповідають штрафам, які зберігає організація.