Найпоширенішою причиною збою надсилання повідомлення є відсутність підключення до Інтернету або обмеження доступу до Інтернету для Signal. Переконайтеся, що ваш мобільний телефон підключено до Інтернету. Знову ввімкніть дозволи та налаштування на телефоні.

  1. встановити сигнал на новому телефоні > виберіть Перенести або відновити обліковий запис > увімкнути дозволи > вибрати Від Android-Перенести пристрій > Далі.
  2. Перейдіть на старий мобільний телефон сигнал-Налаштування.

Одна з найпоширеніших причин неможливості отримати повідомлення, незважаючи на наявне підключення до Інтернету Обмеження доступу до Інтернету для Signal і заборона запуску програм або передачі даних у фоновому режимі.

Ви можете знайти поточну версію, натиснувши посилання https://сигнал.org/install на своєму мобільному телефоні або клацнувши значок сигнал Сторінка магазину для вашого Android– Відкрийте мобільний телефон. Коли для вашого телефону буде доступна нова версія, з’явиться відповідна опція оновлення відображається.

Основне усунення несправностей Оновіть Signal Android до останньої версії та ввімкніть усі дозволи програм як зазначено вище. Оновіть програму Google Play Services на телефоні та ввімкніть усі дозволи програми. Дозвольте Signal запускатися автоматично та працювати у фоновому режимі. Увімкніть спеціальні налаштування телефону.