Результати освоєння освітньої програми – компетенції, що формуються у тих, хто навчається в ході освоєння ВП. Результати навчання – конкретні результати освоєння окремих дисциплін, модулів та інших елементів ОП лише на рівні отриманих учнями знань, умінь, навичок.
До планованих результатів освоєння основний освітній програми віднесено: • особистісні результати — готовність і здатність учнів до саморозвитку, сформованість мотивації до вчення та пізнання, ціннісно-смислові установки випускників початкової школи, що відображають їх індивідуально-особистісні позиції, …
Під особистісними результатами у процесі освоєння основних освітніх програм слід розуміти формування внутрішньої позиції учня, що вибудовується на основі генетичних передумов та соціальних умов, що сприяють його індивідуальному розвитку.
Вимоги до результатів, структурі та умовам освоєння основної освітньої програми загальної освіти враховують вікові та індивідуальні особливості учнів на щаблях загальної освіти, самоцінність щаблі початкової загальної освіти як фундаменту всього наступного освіти.