При відмові у наданні комунальних послуг або у разі неправильного розрахунку, викликаного неякісним наданням послуг, скаргу слід подавати до Росспоживнагляд.

Перевірити, наскільки правильно розрахований платіж за житлово-комунальні послуги можна за допомогою калькулятора ЖКГ. При виявленні значних розбіжностей потрібно звернутися до компанії, що управляє, щоб був проведений перерахунок.

Громадська палата з місцевого самоврядування та політики у сфері ЖКГ відкрила гарячу лінію для всіх громадян. Будь-який споживач комунальних послуг може зателефонувати у робочий час з 9 до 18 за телефоном 8 800 700 8 800 та отримати консультацію з питань ЖКГ.

Повернути кошти або зарахувати їх на особовий рахунок іншої керуючої компанії або ТСЖ без відповідної заяви до організації, яка виступає приймачем платежу, неможливо. Для цього необхідно звернутися до відділення банку або до власника платіжного терміналу з документом, що підтверджує оплату.