Міносвіти Росії встановило, зі скільки дітей з ОВЗ може займатися один педагог (Наказ Міносвіти РФ від 22.03.2021 № 115).18-Apr-2022
Коли в дитячий садок надходить дитина з ОВЗ, вихователь не повинен залишатися з ним віч-на-віч. У роботу включаються різні фахівці: психолог, логопед, дефектолог. Вони не тільки проводять індивідуальні заняття та заняття у невеликих групах, а й дають рекомендації вихователю та батькам дитини.
Перевага потрібно віддавати активним методикам та форматам: наприклад, ігровим ситуаціям та тренінгам. Дітям з ОВЗ потрібна регулярна гімнастика. Щоб зняти напругу у м'язах, можна на кожному уроці перериватися та робити кілька простих вправ.
До основних категоріям дітей з обмеженими можливостями здоров'я відносяться:
- Діти з порушенням слуху (глухі, слабочуючі, пізнооглохлі);
- Діти з порушенням зору (сліпі, слабозорі);
- Діти з порушенням мовлення (логопати);
- Діти з порушенням опорно-рухового апарату;
- Діти з розумовою відсталістю;