Приблизно в 2009 році Sony змінила дизайн коробки щоб перемістити бренд PlayStation у верхній частині вікна новим шрифтом і визначити консоль як «PS3», а не повну назву «PlayStation 3».. Новий логотип PS3 з’явився на корінці коробки, а не на червоному квадраті. 10 березня 2014 р.

"Ми хотіли переконатися, що ми задали новий напрямок для PS3", – пояснив Каз. "Логотип PS з великою буквою P і маленькою S завжди був нашим логотипом, завжди був синонімом відеоігор, і я хотів змінити мислення".

PlayStation 3 використовував унікальну структуру, яка відрізнялася від відносно простіших на той час архітектур Xbox 360 і ПК, які Sony називала «Cell». Процесор консолі PS3 був подібний до Xbox 360, працюючи на частоті 3,2 ГГц, але Sony прагнула підвищити можливості ЦП, включивши сім плаваючих співпроцесорів, …

У перші роки існування система отримала неоднозначне сприйняття через висока ціна (599 доларів за 60-гігабайтну модель, 499 доларів за 20-гігабайтну), складну архітектуру процесора та відсутність якісних ігор. але його похвалили за його можливості Blu-ray і «невикористаний потенціал».

Sony каже, що перехід до вітрин був «народжений низкою факторів, у тому числі виклики комерційної підтримки для старіших пристроїв» разом із бажанням більше зосередитися на нових продуктах (наприклад, PlayStation 5).

Приблизно 2009 рік, Sony змінила дизайн коробки, щоб перемістити бренд PlayStation у верхній частині коробки новим шрифтом і визначити консоль як «PS3», а не як повну назву «PlayStation 3». Новий логотип PS3 з’явився на корінці коробки, а не на червоному квадраті.