Петті змінив бренд на Ford, через його переконання Plymouth не був конкурентоспроможним на супершвидкісних трасах; він хотів слизький Dodge Daytona, але керівники Chrysler наполягали, щоб він залишився з Plymouth. Він виграє 10 гонок і фінішує другим за очками.

Зрештою, Петті був незадоволений Chrysler Corp. з кінця сезону 1968 року. Він подивився на той самий базовий Plymouth, виробник очікував, що він знову візьме участь у перегонах у 1969 році, і він хвилювався, що компактний автомобіль не буде протистояти новим, аеродинамічно кращим автомобілям від Dodge і Ford.

Але є один розділ, про який багато вірних Mopar хотіли б забути в водійській кар’єрі Петті в те десятиліття: Один рік він мчав за Форд. За іронією долі, він зробив це тому, що Додж побудував автомобіль, який був швидшим за його Plymouth. І Плімут не думав, що в 1969 році він дійсно буде брати участь у будь-якій іншій гонці.

Сім'я Петті була головним ім'ям у NASCAR з 1949 року до цього сезону. Його батько створив Petty Enterprises, а пізніше її перетворили на Richard Petty Motorsports у 2009 році. Коли гоночна команда об’єдналася з GMS Racing, у 2021 році вона перетворилася на Petty GMS з Мажоритарним власником минулого сезону був Морі Галлахер.

Він детально описав свої причини в дописі в Twitter і написав: «Це було нелегке рішення, оскільки я відчуваю лише величезну повагу до Річарда Петті та його сім’ї, але я вірю, настав час, щоб хтось інший перебрав контроль над №.

Петті виграв Daytona 500 на Oldsmobile Cutlass Supreme в «Famous Finish» і провів більшість перегонів, що залишилися, на Chevrolet, вигравши ще чотири гонки та вигравши чемпіонат NASCAR у сьомий і останній раз на 11 очок, що було найближчим відривом у очках в історії NASCAR до 1992 року.