Перевірте параметри системи: Переконайтеся, що Диск Google налаштовано на відображення на панелі меню. Перейдіть до «Системні параметри» > «Розширення» > «Розширення Finder» і переконайтеся, що прапорець поруч із Google Drive позначено. Перевірте наявність оновлень: переконайтеся, що ваша версія Google Диска оновлена. 14 березня 2024 р.

Відкрийте Finder. Ліворуч у розділі "Місцеположення" натисніть Google Диск. У верхньому правому куті натисніть Увімкнути.

Перевірте налаштування брандмауера та проксі Інколи налаштування брандмауера та проксі-сервера можуть блокувати доступ до Диска Google. Якщо ви виявите, що завантажені та спільні файли не відображаються на Диску Google, необхідно перевірити налаштування брандмауера та проксі-сервера.

Рішення 1. На панелі завдань клацніть правою кнопкою миші кнопку з логотипом Windows і виберіть Диспетчер завдань. У розділі «Процеси» переконайтеся, що процес Google Drive запущено. Якщо ні, потрібно двічі клацнути значок Google Drive на робочому столі, щоб запустити його, а потім перевірити, чи він відображається у Провіднику файлів.

Відновлення папки Google Drive до попередньої версії

  1. Натисніть Відновити на лівій панелі та виберіть користувача або Спільний диск.
  2. Виберіть папку, яку потрібно відновити.
  3. Ви можете переміщатися між різними станами папок за допомогою шкали часу на лівій панелі.

Перевірте параметри системи: переконайтеся, що Диск Google налаштовано на відображення на панелі меню. Перейдіть до «Системні параметри» > «Розширення» > «Розширення Finder» і переконайтеся, що прапорець поруч із Google Drive позначено. Перевірте наявність оновлень: переконайтеся, що ваша версія Диска Google оновлена.