Перевірте параметри системи: Переконайтеся, що Диск Google налаштовано на відображення на панелі меню. Перейдіть до «Системні параметри» > «Розширення» > «Розширення Finder» і переконайтеся, що прапорець поруч із Google Drive позначено. Перевірте наявність оновлень: переконайтеся, що ваша версія Google Диска оновлена. 14 березня 2024 р.
Відкрийте Finder. Ліворуч у розділі "Місцеположення" натисніть Google Диск. У верхньому правому куті натисніть Увімкнути.
Перевірте налаштування брандмауера та проксі Інколи налаштування брандмауера та проксі-сервера можуть блокувати доступ до Диска Google. Якщо ви виявите, що завантажені та спільні файли не відображаються на Диску Google, необхідно перевірити налаштування брандмауера та проксі-сервера.
Рішення 1. На панелі завдань клацніть правою кнопкою миші кнопку з логотипом Windows і виберіть Диспетчер завдань. У розділі «Процеси» переконайтеся, що процес Google Drive запущено. Якщо ні, потрібно двічі клацнути значок Google Drive на робочому столі, щоб запустити його, а потім перевірити, чи він відображається у Провіднику файлів.
Відновлення папки Google Drive до попередньої версії
- Натисніть Відновити на лівій панелі та виберіть користувача або Спільний диск.
- Виберіть папку, яку потрібно відновити.
- Ви можете переміщатися між різними станами папок за допомогою шкали часу на лівій панелі.
Перевірте параметри системи: переконайтеся, що Диск Google налаштовано на відображення на панелі меню. Перейдіть до «Системні параметри» > «Розширення» > «Розширення Finder» і переконайтеся, що прапорець поруч із Google Drive позначено. Перевірте наявність оновлень: переконайтеся, що ваша версія Диска Google оновлена.