Переконайтеся, що на всіх ваших пристроях увімкнено Sync Library і ви ввійшли за допомогою того самого Apple ID, який ви використовуєте з Apple Music. Якщо ваша музична бібліотека зберігається на вашому комп’ютері, перевірте хмарний статус пісень, щоб знайти відсутню музику та вирішити проблеми. Apple Music не є службою резервного копіювання.10 квітня 2024 р

Щоб знайти втрачену музику на iPhone, перейдіть у меню Більше > Придбано > Музика. На iPad виберіть значок «Придбано» внизу, а потім «Музика». Ви можете переглянути всі свої попередні покупки тут. Якщо ви хочете знову завантажити музику, просто торкніться значка завантаження поруч із нею.

Можливо, налаштування синхронізації для цього альбому було вимкнено, або ви могли випадково видалити музику. Існує ймовірність того, що синхронізація вашої музики з iCloud видалила музику з вашого мобільного пристрою. Ви також можете виявити, що ваша музика потребує реорганізації.

Як увімкнути Sync Library на вашому iPhone або iPad

  1. Відкрийте програму Apple Music і торкніться значка фотографії. . …
  2. Відкрийте програму Налаштування.
  3. Торкніться Музика.
  4. Увімкніть синхронізацію бібліотеки. Не бачите Бібліотеку синхронізації?
  5. Увімкніть синхронізацію бібліотеки на інших пристроях.

Виберіть програму Налаштування, натисніть своє ім’я вгорі та виберіть iCloud, щоб перевірити.

  1. Оновіть свою iOS. …
  2. Перевірте налаштування музики. …
  3. Перезавантажте музику з програми iTunes Store. …
  4. Відновіть свою музику з резервної копії iCloud.

Якщо ви скасували підписку на Apple Music або iTunes Match, вашу музичну бібліотеку буде видалено на всіх ваших пристроях, окрім пристрою, на якому зберігається ваша музична бібліотека. Будь-яка музика, включаючи списки відтворення, яку ви додали або завантажили з каталогу Apple Music, також буде видалено.