Спробуйте м'яке перезавантаження, вимкнувши та увімкнувши пристрій. Спробуйте вручну вибрати іншу мережу в налаштуваннях телефону, а потім виберіть Vodafone. Спробуйте надіслати текстове повідомлення WEB на номер 40127 і переконайтеся, що панель даних у вашому myvodafone не ввімкнено.

Якщо ви використовуєте пристрій, затверджений Vodafone 5G або пристрій 4G, переконайтеся, що у вас увімкнено 5G/4G. Переконайтеся, що програмне забезпечення вашого пристрою оновлено. Ви можете перевірити це в налаштуваннях. Переконайтеся, що ваш пристрій не в режимі літака або польоту.

Поширені причини, чому не працює інтернет. Відсутність Інтернету може бути з кількох причин, навіть якщо символ Wi-Fi показує, що ви підключені. Найбільш частою причиною є проблема з маршрутизатором або модемом або ослаблений кабель, але ваш Інтернет також може вийти з ладу через технічні причини.

У звітах користувачів зазначено поточних проблем немає у Vodafone Vodafone пропонує мобільний телефон, мобільний Інтернет, SMS і голосову пошту споживачам і компаніям.

Перезапустіть пристрій. Якщо перезапуск не працює, переключіться між Wi-Fi і мобільними даними: відкрийте програму «Налаштування» та торкніться «Мережа та Інтернет» або «Підключення». Залежно від вашого пристрою ці параметри можуть відрізнятися. Вимкніть Wi-Fi і мобільні дані та перевірте, чи є різниця.