Moncler» є синонімом розкішних пуховиків. Це бренд, який завжди був хітом в індустрії моди не лише завдяки вибуховому успіху в Японії кілька років тому, а й тому, що кажуть, що він популяризував спосіб носіння пуховика з костюмом.

Moncler гарантує, що всі його постачальники відповідають найвищим стандартам якості. Протягом багатьох років ці стандарти були – і справді залишаються – ключовим пунктом диференціації продукту: лише найкращий тонкий білий гусячий пух використовується в одязі бренду.

ЕКСПЕДИЦІЇ Результатом стала спеціальна серія «Moncler pour Lionel Terray». У 1954 році Moncler's для спорядження італійської експедиції на К2 були обрані пуховики, яка завершилася підкоренням другої за висотою вершини світу Акілле Компаньоні та Ліно Лачеделлі.

Чому Moncler такий дорогий? Moncler використовує лише найкращі, найінноваційніші та високоефективні матеріали для своєї продукції та гарантує, що всі постачальники відповідають найвищим стандартам якості. Пух: у світі моди пишний пух є синонімом Moncler.

Європейська команда розвитку вражена лідером компанії Ремо Руффіні. За два десятиліття правління італійського мільярдера Moncler став один із найшвидше зростаючих брендів класу люкс у світі.

Moncler, компанія розкішної моди, яка спеціалізується на верхньому одязі, швидко стала улюбленою шанувальниками в усьому світі. Усі з Хайді Клум і Різ Візерспун до Каньє Веста і сера Пола Маккартні були зображені під популярним європейським брендом.