Перезапустіть пристрій. Якщо проблема не зникає після перезавантаження, переключіться з Wi-Fi на мобільні дані: відкрийте «Налаштування» та натисніть «Мережа й Інтернет» або «З’єднання». Ці параметри можуть відрізнятися залежно від вашого пристрою. Вимкніть WiFi і ввімкніть мобільні дані.

У цьому випадку часто допомагає один із таких заходів:

  1. Перезапустіть пристрої. Перезапустіть пристрої один раз. Для цього відключіть роутер від джерела живлення на п'ять-десять хвилин. …
  2. Перевірте проводку. Перевірте електропроводку. …
  3. Увімкніть WiFi. Перевірте, чи активовано WLAN на маршрутизаторі.

Є багато причин, чому ваші дзвінки не вдаються. The може варіюватися від випадкової активації режиму польоту до пошкодженої SIM-карти чи заблокованих телефонних номерів. Тут можуть зіграти роль навіть ваші індивідуальні налаштування викликів.

Ви можете дотримуватися цих 5 порад:

  1. Підключіть мобільний телефон до джерела живлення. …
  2. Вийміть батарею з пристрою. …
  3. Перезавантажте смартфон якщо мобільний телефон Android більше немає побоювання. …
  4. Скидання до заводських налаштувань. …
  5. Здайте свій смартфон в ремонт.

Це просто означає, що підключення зараз недоступне. Або користувач відключив свій телефон, зараз здійснює дзвінок, або виникла тимчасова проблема з лінією. Найкраще спробувати зв’язатися з учасником пізніше.

Перш за все, ви повинні перезавантажте пристрій . Для цього від’єднайте телефонну базову станцію та модем від джерела живлення приблизно на п’ять (5) хвилин. Потім повторно підключіть їх і зачекайте, доки обидва пристрої завантажаться. Потім перевірте, чи це вирішує проблему.