Перевірте SIM-картку та переконайтеся, що лоток SIM-картки очищений від пилу та бруду. Спробуйте вийняти та знову вставити SIM-карту або використати її в іншому мобільному пристрої. Якщо це працює, проблема, ймовірно, у вашому пристрої. Якщо у вас є доступ до Wi-Fi і ваш телефон сумісний, переконайтеся, що Wi-Fi Calling увімкнено.

Якщо ваше з’єднання повільне лише на одному пристрої, він може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням або вірусом. Або ваш пристрій може бути занадто старим, щоб підтримувати вищу швидкість. Щоб дізнатися, чи ваш пристрій уповільнює з’єднання: скористайтеся іншим та/або новішим пристроєм, щоб виконати ту саму дію – і подивіться, чи покращиться з’єднання.

Перевірте налаштування роумінгу: переконайтеся, що на вашому телефоні ввімкнено роумінг. Цей параметр зазвичай знаходиться в розділі «Мобільні мережі» налаштувань вашого пристрою. Налаштування APN: іноді вам може знадобитися ввести спеціальні налаштування APN (назва точки доступу), щоб роумінг працював.

Розташування та характеристики нерухомості можуть впливати на мобільний сигнал у приміщенні. Товсті стіни, металеві віконні рами, стелі, стовпи або підвальні приміщення можуть погіршити покриття. Сигнал також може бути заблокований, якщо нерухомість знаходиться в «тіні» пагорба або великої будівлі.

Вимкніть і знову ввімкніть модем, а потім зачекайте кілька хвилин. У багатьох випадках цей простий крок допоможе вирішити проблему. Швидкість Wi-Fi та інші проблеми, пов’язані з прийомом, можуть бути спричинені розташуванням вашого модему. Як і вашому мобільному телефону, домашньому модему Telstra 5G потрібен хороший прийом 5G.

Якщо у вас виникли проблеми з прийомом мобільного зв’язку, ви можете спробувати вирішити проблему кількома способами:

  1. Перезапустіть пристрій. …
  2. Перевірте наявність збоїв. …
  3. Якщо у вас є послуга з попередньою оплатою, перевірте свій баланс у додатку My Telstra або в обліковому записі, щоб дізнатися, чи є у вас кредит.
  4. Спробуйте скинути налаштування мережі.