Рішення перше: Дозвольте принтеру повторити спробу надіслати факс. Рішення друге: спробуйте інший телефонний кабель. Рішення третє: підключіть телефонний кабель принтера до гнізда іншої телефонної лінії. Рішення четверте: переконайтеся, що телефонна лінія та телефонна розетка активні, підключивши телефон і перевіривши гудок набору.
Автовідповідь
- На панелі керування принтера торкніться кнопки зі стрілкою вправо, а потім – кнопки Налаштування.
- Торкніться «Налаштування факсу», а потім — «Основне налаштування факсу».
- Натисніть «Автовідповідь», а потім — «Увімкнути» або «Вимкнути». Увімкніть параметр Автовідповідь, якщо потрібно, щоб принтер автоматично відповідав на факси. …
- Щоб повернутися до налаштування факсу, торкніться .
Перевірте підключення факсу Перевірте наявність проблем із підключенням телефонної лінії, які можуть спричинити збій отримання факсу. Переконайтеся, що кабелі факсу під’єднано до відповідних портів: телефонну лінію слід під’єднати до порту 1-LINE, а автовідповідач, якщо він використовується, — до порту 2-EXT на задній панелі принтера.
Номер факсу, на який ви намагаєтеся надіслати факс, зайнятий або недоступний. Ви намагаєтеся надіслати факс на номер, який заблоковано або не відповідає вашому коду міста. Ваш факсимільний апарат не може встановити з’єднання з вашою телефонною лінією чи модемом. Ваш факсимільний апарат не може з’єднатися з телефонною лінією одержувача.
Щоб увімкнути підтвердження факсу
- На панелі керування торкніться піктограми факсу.
- На дисплеї торкніться піктограми налаштування факсу.
- Натисніть Звіти, а потім – Підтвердження факсу.
- Торкніться, щоб вибрати одну з таких опцій: Налаштування. опис. Вимкнено. Не друкує звіт про підтвердження факсу, якщо ви успішно надсилаєте та отримуєте факси.