Якщо ви використовуєте розумний пристрій, переконайтеся, що він увімкнено, що Bluetooth увімкнено, що ви ввійшли в програму Kevo і вона працює у фоновому або передньому плані. Якщо ви використовуєте брелок, переконайтеся, що акумулятор брелока не розряджений. Якщо Kevo все ще не відповідає, примусово закрийте програму та перезапустіть її.
Дві можливі проблеми: Блокування не було повністю знято з іншої мережі перед створенням пари з новою мережею. Дотримуйтеся вказівок вашої системи розумного дому, щоб видалити (виключити/від’єднати) пристрій від будь-якої іншої мережі. Потім спробуйте з’єднати (додати/включити) замок знову.
Якщо ви хочете скинути налаштування Kevo, натисніть і утримуйте кнопку скидання протягом 10 секунд, поки замок не подасть звуковий сигнал, а світлодіодні індикатори на передній частині замка не почнуть блимати червоним кольором.Примітка. Вам потрібно буде повторно зареєструвати телефон і брелоки власника, а також повторно надіслати eKeys користувачам Kevo.
Поширені запитання щодо Kevo Plus
- Підключіть концентратор Kevo Plus до маршрутизатора за допомогою кабелю Ethernet.
- Підключіть адаптер живлення до розетки.
- Використовуючи додаток Kevo, дотримуйтесь інструкцій у розділі «Створити пару з пристроєм», щоб увімкнути концентратор Kevo Plus.
Kevo Smart Lock не потребує підключення до даних для блокування/розблокування за допомогою Anytime eKey або брелка. Підключення до даних потрібне для початкового налаштування облікового запису, входу в обліковий запис Kevo, а також гостьовий і запланований eKeys.