Якщо ви використовуєте розумний пристрій, переконайтеся, що він увімкнено, що Bluetooth увімкнено, що ви ввійшли в програму Kevo і вона працює у фоновому або передньому плані. Якщо ви використовуєте брелок, переконайтеся, що акумулятор брелока не розряджений. Якщо Kevo все ще не відповідає, примусово закрийте програму та перезапустіть її.

Дві можливі проблеми: Блокування не було повністю знято з іншої мережі перед створенням пари з новою мережею. Дотримуйтеся вказівок вашої системи розумного дому, щоб видалити (виключити/від’єднати) пристрій від будь-якої іншої мережі. Потім спробуйте з’єднати (додати/включити) замок знову.

Якщо ви хочете скинути налаштування Kevo, натисніть і утримуйте кнопку скидання протягом 10 секунд, поки замок не подасть звуковий сигнал, а світлодіодні індикатори на передній частині замка не почнуть блимати червоним кольором.Примітка. Вам потрібно буде повторно зареєструвати телефон і брелоки власника, а також повторно надіслати eKeys користувачам Kevo.

Поширені запитання щодо Kevo Plus

  1. Підключіть концентратор Kevo Plus до маршрутизатора за допомогою кабелю Ethernet.
  2. Підключіть адаптер живлення до розетки.
  3. Використовуючи додаток Kevo, дотримуйтесь інструкцій у розділі «Створити пару з пристроєм», щоб увімкнути концентратор Kevo Plus.

Kevo Smart Lock не потребує підключення до даних для блокування/розблокування за допомогою Anytime eKey або брелка. Підключення до даних потрібне для початкового налаштування облікового запису, входу в обліковий запис Kevo, а також гостьовий і запланований eKeys.