Якщо ви не можете підключитися до сервера FaceTime на своєму iPad, переконайтеся, що ви підключені до стабільної Wi-Fi або стільникової мережі, потім перейдіть до Налаштування > FaceTime і вимкніть і знову ввімкніть FaceTime. Якщо проблема не зникає, перевірте наявність оновлень iOS у «Параметрах» > «Загальні» > «Оновлення ПЗ» і перезавантажте iPad. 12 лютого 2024 р.

Перейдіть у «Налаштування» та торкніть «Стільниковий зв’язок» або «Мобільні дані», а потім увімкніть FaceTime. Якщо ви використовуєте iPad, ви можете побачити «Налаштування» > «Стільникові дані». Перейдіть до Налаштування > FaceTime і переконайтеся, що FaceTime увімкнено. Якщо ви бачите «Очікування активації», вимкніть FaceTime, а потім увімкніть його знову.

Перевірте правильність налаштувань FaceTime iPhone та iPad: відкрийте «Параметри» > «FaceTime» і переконайтеся, що FaceTime увімкнено. Ви також повинні переконатися, що ваша контактна інформація (номер телефону та/або адреса електронної пошти) правильна в розділах ВИ МОЖЕТЕ ЗВ’ЯЗАТИСЯ ЧЕРЕЗ FACETIME AT та АВТОР.

Якщо ваше інтернет-з’єднання слабке або нестабільне, це може призвести до того, що FaceTime не підключатиметься. Під час використання FaceTime рекомендується використовувати стабільне підключення до Інтернету Wi-Fi. Якщо це неможливо, перейдіть у зону з кращим покриттям мережі.

Скиньте налаштування мережі Якщо ви використовуєте iOS або iPadOS 15 або новішої версії, торкніться «Налаштування» > «Загальні» > «Передача або скидання [пристрою]» > «Скинути» > «Скинути налаштування мережі». Якщо ви користуєтеся iOS або iPadOS 14 або ранішою версією, натисніть «Налаштування» > «Загальні» > «Скинути» > «Скинути налаштування мережі».

Перевірте дозволи програми Android, щоб Chrome міг отримати доступ до вашої камери та мікрофона. Закрийте всі програми Android. Інша програма може заважати Chrome. Перевірте підключення до мережі.