Перевірте підключення кабелю; кабелі живлення та даних/LAN/USB, що йдуть від принтера до комп’ютера. Переконайтеся, що індикатор живлення принтера світиться. Спробуйте запустити самоперевірку на принтері. Запуск самоперевірки має надрукувати базову сторінку інформації, яка вказує на те, що сам принтер працює.

Це може бути викликано a несправний USB-кабель, несправна інтерфейсна плата на принтері, неправильний тип інтерфейсу, обраний у налаштуваннях принтера, або неправильний драйвер, встановлений на комп’ютері. Найлегше перевірити проблему драйверів. Спробуйте видалити поточний драйвер і завантажити правильний.

Налаштування принтера чеків Epson

  1. Підключіть інтерфейсний кабель до порту принтера (у нашому прикладі це білий шнур). …
  2. Підключіть інший кінець інтерфейсного кабелю до порту комп’ютера.
  3. Підключіть шнур живлення до джерела живлення. …
  4. Обережно вставте рулон паперу. …
  5. Увімкніть принтер.
  6. Обережно закрийте кришку принтера.

Переконайтеся, що на мобільному пристрої ввімкнено Bluetooth. Перевірте, чи пульсує індикатор Bluetooth принтера. Якщо ні, увімкніть Bluetooth на принтері та спробуйте створити пару з принтером ще раз. Перевірте, чи принтер з’єднується з іншим мобільним пристроєм.

Переконайтеся, що ваш принтер увімкнено. Переконайтеся, що кабель комп’ютера правильно під’єднано до принтера Epson. Перевірте, чи пристрої підключені до однієї мережі під час використання Wi-Fi. Перевірте рівень чорнила та зминання паперу.

Виправте проблеми з підключенням принтера та друком у Windows

  1. Від’єднайте та перезапустіть принтер. …
  2. Перевірте кабелі або бездротове підключення. …
  3. Видаліть і перевстановіть принтер. …
  4. Установіть останній драйвер для свого принтера. …
  5. Очистіть і скиньте спулер друку. …
  6. Змінити статус принтера на «онлайн»