Інтегровані маркетингові комунікації можуть значно підвищити ефективність і скоротити витрати на просування. Крім того, просування є одним з ключових компонентів суміші, яка дозволяє глобальній компанії надсилати те саме повідомлення по всьому світу, використовуючи актуальні, привабливі та економічно ефективні методи.
Комплекс маркетингу допомагає визначити, яка маркетингова стратегія є правильною для вашої організації. Це перший крок до того, як ви навіть створите свій бізнес або маркетинговий план. Причина полягає в тому, що ваші рішення щодо комплексу маркетингу також впливають на рішення щодо позиціонування, націлювання та сегментації.
Глобальний маркетинговий комплекс складається з чотирьох основних елементів: продукт, ціна, розміщення та просування.
На міжнародних ринках це включає врахування різних факторів, таких як культурне походження клієнта, релігія, купівельні звички та рівень особистого доходу. За деяких обставин фірма адаптує свій продукт і стратегію комплексу маркетингу, щоб задовольнити місцеві вимоги та вимоги, які неможливо змінити.
Комплекс маркетингу в маркетинговій стратегії: товар, ціна, місце та просування. Комплекс маркетингу є набір керованих тактичних маркетингових інструментів, які компанія використовує для отримання бажаної реакції від свого цільового ринку. Він складається з усього, що може зробити компанія, щоб вплинути на попит на свій продукт.
Охоплюючи ширшу аудиторію, компанії можуть вийти на раніше не освоєні ринки, на яких може бути вищий попит на їхні продукти чи послуги.. Цей підвищений попит може призвести до збільшення обсягів продажів і, відповідно, до вищих доходів.