Чому це важливо: У 2022 році компанія Nike припинила співпрацю з DSW та іншими оптовими партнерами, прискоривши перехід до прямих продажів.. Однак останніми місяцями компанія Nike поступово почала відновлювати ці оптові відносини. 8 червня 2023 р.
Стратегія побачила Nike розриває зв’язки з десятками роздрібних торговців, щоб зосередитися на своїх можливостях прямого зв’язку зі споживачами та відносинах із кількома ключовими партнерами з роздрібної торгівлі., як-от Dick's Sporting Goods (DKS) і Foot Locker (FL).
Є кілька причин, чому компанія Nike прийняла таке рішення. по-перше, Продажі DTC зазвичай мають вищу маржу, ніж оптові продажі. Це пояснюється тим, що Nike не має ділитися своїм прибутком з універмагами. По-друге, продажі DTC дають Nike більше контролю над клієнтським досвідом.
Минулого року, Nike оголосила про припинення продажу своєї продукції кількома роздрібними торговцями, включаючи DSW, Urban Outfitters і Olympia Sports. — оскільки це прискорює його стратегію безпосереднього споживання.
Гіганту кросівок довелося боротися закриття фабрик, затримки доставки та збільшення термінів доставки сировини. Ці проблеми не тільки вплинули на здатність Nike досягати виробничих цілей, але й вплинули на терміни запуску продукції та її доступність у магазинах.
Згідно з останніми повідомленнями, про розрив було оголошено наприкінці минулого тижня, коли під час телефонної розмови фінансовий директор Foot Locker Ендрю Пейдж сказав:зміна відображає прискорений стратегічний перехід Nike до прямого споживача та постійні зусилля Foot Locker щодо диверсифікації брендів і категорій.”