TfL розглядає плани розширення лінії Bakerloo, що може означати ще більш доступний транспорт із південно-східного Лондона до центру міста. Якщо лінію Bakerloo подовжити, у південно-східному Лондоні з’явиться чотири нові станції метро, а в майбутньому їх буде ще більше.11 березня 2024 р.
У той час як більша частина фундаменту Північного Лондона складається з глини, що майже ідеально підходить для будівництва тунелів, південний Лондон здебільшого ґрунтується на «Піску Ламбета і Танета», тонкій речовині, через яку було важче прокладати тунелі до часів бурильних машин Левіафанів, подібних до цієї. відповідальний за Crossrail.
Відповідь. Лондонський метрополітен починає вивчати цінність можливих розширень на південь або південний схід. Ці розширення можуть включати розширення лінії Бейкерлоо до Камбервелла. До визначення таких пропозицій, неможливо надати часові рамки.
Ми розглядаємо можливість розширення лінії Бейкерлу, щоб покращити транспортне сполучення в південно-східному Лондоні та сприяти зростанню кількості будинків і робочих місць. Як найкращий варіант для досягнення цих цілей було обрано розширення лінії до Льюішема через Олд Кент Роуд і Нью Крос Гейт.
Є п'ять районів Лондона (Бекслі, Бромлі, Кройдон, Кінгстон-на-Темзі та Саттон), які ніколи не обслуговувалися підземною системою. У лондонському районі Льюїшем раніше було дві станції метро на східно-лондонській лінії, але їх було передано до мережі лондонського метро.
Були початкові плани продовжити дитячу блакитну лінію, яка була відкрита в 1968 році, до кордону Суррея, але це так і не було реалізовано. в основному, не було достатньо грошей, щоб зробити це, і Кройдон настільки добре обслуговується іншими аспектами TfL – наземним транспортом, трамваєм тощо, – що насправді немає потреби.