Найчастіше під зварюванням гофри розуміється ремонт самої деталі – гнучкого з'єднання, його обплетення. Здійснювати таку процедуру вкрай нераціонально, оскільки такий ремонт коштує як 15-20 нових гофр глушника. Також варити цю деталь марно ще й тому, що вона багатошарова, кожен шар закріплений своїм способом.

Якщо в глушник вихлопної системи автомобіля утворилася тріщина (у банку або у сполучних трубах), то можна заварити глушникОднак тут є деякі обмеження. І не завжди є можливість заварити глушник. Також дуже важливо правильно вибрати тип зварювального апарату.

Обмотати можна термострічкою для випускного колектора, зазвичай продається в авто тюнінгу. Обмотайте трубу глушника і саму гофру. Маю допомогти. Ще можна, можливо перед обмоткою термострічкою дод.

Неприємний шум (скрегіт) вихлопної системи. Збільшується токсичність відпрацьованих газів. Виникає тряска, що часто призводить до поломки каталізатора, резонатора. Активується тріск запущеного двигуна.